måndag 7 februari 2011

Gravidmage



Uppdaterar med lite nya pics på magen... har fått en riktig dunderkula. Hemma går jag under namnet hängbukssvin... inte så snällt :(


Den lilla är superlivlig och bökar omkring där inne, särskilt om kvällarna och på natten när man vill sova :) Det trycker fruktansvärt mycket på revbenen.


Har gjort ett litet blocketfynd till barnkammaren. Fast än har vi inte hämtat hem det så jag ska inte ropa hej än. Men jag tror att det blir super... Berättar mer sen ;)



Ni har väl inte missat förresten att veckans Halv åtta hos mig är i Karlskrona? Kul! En av deltagarna är min gamla klasskompis :)


Nu tänkte jag nana! Natti natt

1 kommentar:

  1. Det är inte klokt vad fort det går. Hängbukssvin?
    Inte nice, P!!! Hur mkt har han gått upp? Det
    Gäller ju att akta sig så han inte också glider med.
    M la på sig tolv kilo första gången :D
    Lill-L frågar varje dag när den sista snön ska
    Försvinna... Han vill ju sova hos moster och
    P. Vi lovade ju dem i julas att vi skulle hälsa på
    När snön försvann :)
    Vad har du hittat för kul till barnrummet? Har
    Man sagt A...

    Kram S

    SvaraRadera