fredag 16 mars 2012

En ny liten prinsessa är född!

Stort grattis min fina vän till en ursöt dotter!

I måndags var det tänkt att mina fina vänner L och E skulle komma på besök från K-na.

L var beräknad till 28e april och jag har varit på henne att hon skulle fixa med allt innan bebis ankomst så att hon bara kunde ta det lugnt sen. Så vi skulle besöka Gekås för att handla lite tvättlappar och småpryttlar och sedan skulle de sova över så vi kunde få lite kvalitetstid med!

Så i lördags var jag och Mille hos några kompisar på Melodifestivalenhäng och P var hemma sjuk. För er som inte vet har jag ingen, nada, null teckning på min (skit)telefon så jag kan vara omöjlig att få tag i... toppen va?

Iallafall, då säger A, som vi är hos, till mig att P har skickat ett meddelande att jag måste ringa E nu!

Oh nej! tänker jag, de står utanför dörren och jag har tagit fel på dag som de skulle komma...Fasen med!

Men, det var inte det E ville. Hon ville berätta att de inte skulle komma på måndagen för L har fått sin bebis!!!

What!! Jag fattade inte riktigt vad hon sa, blev nog lite chockad eftersom det egentligen inte var dags för bebis än...

Men mamma och dotter mår bra och vi är lyckligast i världen allihop :)

Nu längtar vi på att få åka ner och träffa dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar