fredag 9 mars 2012

Hemmahäng

Nähe, det verkar som vi får vänta på ljuset...

Idag hade vi en lekdejt på ÖF med L, E och S inbokad eftersom febern var borta igår och lilleman var piggare... Men imorse var febern tillbaka, så vi får stanna hemma... Suck. Tycker så synd om min lille kille ( och mig själv med, efter en vecka hemma börjar man klättra lite lätt på väggarna...)

Så nu sitter vi och myser i soffan framför Nyhetsmorgon och försöker kurera oss.

Backarna från Ikea var toppen förresten, som han leker med dom... Plocka i och plocka ur...

Fisens aptit är ju inte på topp heller när han är sjuk, så han vill ju bara amma. Får i honom lite mat men sen får jag ju amma upp till... Och han BITS! Fy fasen, så fort han är frisk så slutar ammandet!!

5 kommentarer:

  1. Hej hej! Brukar följa din blogg, men har nog inte kommenterat sen det var det där med krångliga nätter i höstas.. Tråkigt med feber! Så rastlös man blir när det inte blir de vanliga mammafikorna och sånt... Men jag tyckte det var himla skönt ändå när Vidar fortf ammade när han var sjuk så gjorde inte så mycket att han inte ville äta. Men aj för att bli biten! Ha det bra och krya på er! Kram Line

    SvaraRadera
  2. Sjukstuga här också! Stackars Mille med feber. :( Hoppas han blir helt frisk nu så att ni slipper fler sjukstugor. Vi har åtminstone sluppit feber men åkt på allt annat vad dagisbaciller heter.
    Ha en fin helg, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och aj aj stackars dig Jessica!!! :-O "Bit ihop", snart är det över! Styrkekram

      Radera
  3. Hej Line :)

    Ja, rastlös är det rätta ordet... Eftersom han har varit i famnen i princip hela veckan med så har det inte blivit så mycket gjort här hemma heller... Så då kan man inte riktigt njuta när man sitter och gosar i soffan...

    Haha tror jag kollade hans temp 3-4 ggr innan jag fick ge mig och inse att det blev ytterligare en dag hemma ;)

    Det är jätteskönt att kunna amma nu när han inte vill äta, men det känns lite som rysk roulett varje gång ;)

    Tack Åsa :), ni får krya på er och njuta av helgen! Kram

    SvaraRadera
  4. Söta Mille... moster kommer snart och gosar :)

    SvaraRadera