söndag 18 mars 2012

Slängpussar

Som jag har försökt att få Mille att kasta slängpussar...!

Och så kommer moster L upp och umgås med honom i ungefär 5 minuter, så börjar han kasta slängpussar...hrmm

Helgen har varit mysig med bus och lek.

Bäst tror jag var när vi skulle äta middag och jag frågade om middagen smakade bra och L (Milles kusin som är 3(blir 4 i november!)) är först ut med att svara att det är jättegott!!

Åh vad glad jag blev tills han två sekunder senare säger - Fast smaken var inte god! Haha goa unge ;)

Nu är vi helt slut och ska blanda ihop en flaska välling bara, sen blir det soffläge och slötittande för hela slanten!

Tack för att ni kom, det är så mysigt att få umgås med er! Mille och P kastar slängpussar till er! Jag får som vanligt hålla mig bakom kameran... kanske bäst det, ser inte allt för pigg ut ;)

1 kommentar:

  1. Haha kom precis ihåg en annan kommentar lille L kom med. Pappa T öppnade dörren till tvättstugan och skulle hänga in jackorna när det kom. Tvättstugan ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig så jag skrek rakt ut - Nej! Det är skämsrummet!!

    Då säger lille L - Vadå är det där inne Mille sover? Haha

    SvaraRadera