tisdag 13 mars 2012

Vårplantering

Vi missade gympan idag igen (vi missade den igår också, inte för att det var någon gympa igår, men jag trodde det var tisdag och på tisdagar gympar vi...)

Vi vaknade sent idag, jag kvart i nio och Mille fem i. Gympan startar halv tio. Jag var snabb upp och klädde mig, bytte och klädde Mille och sen var det bara att fixa gröt. Vi hade hunnit, men mitt mammahjärta kunde inte med att slita honom från leken... I vanliga fall hinner vi vara uppe ett tag innan så han hinner leka en sväng, äta och hinna bli lite dåsig till gympan... Men nu när han var i full gång kunde jag ju inte sätta honom i en babysitter och låta honom var still i den... Fick göra lite plankan och utfall i lekrummet, men det är inte samma sak...

Istället tänkte jag ta och plantera lite! P överraskade mig häromdagen med ett minidrivhus, gulligt va :)

Sen tänkte jag sätta ut påskliljorna vi haft inne. Av någon konstig anledning trivs dom inte hos oss...

Tänkte ge koppen en chans till med ;)

2 kommentarer:

  1. Vad fint med vårplantering! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det härligt! Så skönt att våren är på ingång :)
    Ha en fin dag ni med! Kram

    SvaraRadera