måndag 11 april 2011

30 dagar kvar!!

Nu går det fort... har inte riktigt förstått att väntan snart är över... Även om det har känts som om graviditeten har gått väldigt snabbt, känns det lite konstigt att det hela är över snart och det går över till att vi blir en liten familj med en liten krabat som vi skall ta hand om. Har ju nästan varit gravid 1,5 år sammanlagt så jag är inne i det modet och kan inte riktigt greppa att det snart är dags :) Även om det känns som om jag kan detta nu och är lite trött det hela... ;)

Har 7,5 arbetsdag kvar med, Lovely* sen blir det till att vara hemma och pula lite tills den lille kommer :) Vill ju helst ha så mycket som möjligt klart tills dess, men jag skall ta det lugnt med, promise. Nu när det fina vädret äntligen har kommit vill man ju vara ute och dona med. Men vi märkte det igår när vi skulle röja i trädgården att det var inte mycket jag kunde göra, för det mesta var tunga grejer. Det är lite frustrerande när man vill få det gjort... Vill ju inte slita ut stackars P heller och låta honom göra allt...


Idag var tredje gången med föräldragruppen och den är mycket bättre nu, det är inte lika tyst längre ;) Ska till barnmorskan imorrn med och mäta kulan. Vi följde ju kurvan sist och det såg bra ut, så vi håller tummarna att det fortsätter så...

I helgen har vi haft finbesök, systeryster med familj :) Det var jättemysigt att ha er här!

2 kommentarer:

  1. Så fin du e! En annan såg ut som hoppsan men du e jättefin:)
    Barnen hälsa här, ha det gott så länge!
    / The Hills

    SvaraRadera
  2. Sluta, du var jättefin! Jag kan bara hoppas att jag också blir lika slank och fin efteråt ;)

    Hälsa tillbaka massa kramar ifrån mig!

    SvaraRadera