fredag 29 april 2011

Förberedelser...


Idag har jag varit hos frisören och gjort mig fin, det behövdes ;) Efter det blev det en liten shoppingrunda, flipflops och 2st Oversize-toppar till BB (tack för tipset systeryster!).

Efter det mötte jag upp T och lilla J för lunch ute i det fina vädret....härligt!

Tyvärr tar jag inte vara på det fina vädret så mycket som jag kanske borde, det blir många vilostunder under dagen...fast jag känner ju att jag behöver det, så jag får njuta av solen sen :)

Efter lunchen stod storhandling på schemat...suck, var inte sugen på det alls, men det är lika bra att få det gjort... Har redan blivit mycket hämtmat och äta ute... antar att ekonomin inte kommer hålla länge om vi fortsätter så :)


Nu är äntligen BB-väskan packad! Så skönt, fast kameran är inte nedpackad förstås men vi får la ta bild med mobilerna om den inte kommer med...

Tog också tag i att sätta ihop skötbordet igår, jag kände att jag inte orkade att mecka med att hitta ett nytt och lämna tillbaka det som jag köpte. Men det blev toppen. Visar bilder sen. Har beställt andra handtag som matchar klädskåpet. Men jag har redan fyllt det med blöjor och tvättlappar och sånt... kunde ju inte låta bli ;) Sen behöver jag inhandla lite mer grejer till barnrummet, men det väntar jag med tills vi vet om det är en hon eller han!

Idag får jag väl fortsätta med klädskåpet...är riktigt trött på att måla...blä. Handtagen som jag beställt till det har kommit nu så imorrn ska jag hämta dem och kanske åka en sväng till blomsterlandet...

Det är mycket man vill... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar