söndag 24 april 2011

Gekås-shopping

Idag har vi varit en sväng på Gekås och inhandlat lite bebisprylar som snuttefiltar, spälsängsskydd, påslakan och lite annat smått och gott. Egentligen är det ju vansinne att åka dit när det är så fint väder, då ska man ju passa på att vara ute och njuta och fixa och dona i trädgården. Men det är skönt att ha alla grejer inhandlade nu när det bara är 2,5 vecka kvar(!). P börjar jobba igen i veckan så då är jag ju själv med alla bestyren och jag kände mig inte manad att åka dit själv... hade varit snyggt om vattnet hade gått på Gekås och man är där själv...




Nu får det bli en fika på altanen, hade så gott!

6 kommentarer:

  1. Nästa gång vi ses är ni tre! Haha galet att de bara är ca två veckor kvar, ha de så gött!

    P.S är du sugen på att komma upp till Götet är du välkommen! :)

    Linnéa

    SvaraRadera
  2. Hej kusinvitamin! Du , jag har röjt lite här i huset och hittade Victorias säng som aldrig är använd. Ni får den om ni vill ha den, den är låg med sidoskydd och vit förståss :) Vi köpte den i brasilien så det är äkta trä så den lilla krabaten kan inte välta den :) Ring om ni är sugna och krama magen från oss.

    SvaraRadera
  3. Vad fina grejer! Bra tänkt att dra iväg nu, jag tror inte att ni fÅr vänta
    två veckor till. Jag bettar 2 maj. Kom ihåg vem som sa det först ;)
    kan bli 1:à med.... Hm, tror att ni åker in 1:a men fÅr den 2:a... men men,
    bara en gissning :D
    Favvomoster

    SvaraRadera
  4. Shit, ja nu närmar det sig... Har inte fattat det ännu :)

    Jag föreslog en liten tripp på fredag för P... FÅr se om han inte har fullt upp med garaget...

    Annie: Tack vad gullig du är! Spjälsäng och vagga har vi,
    men är det en säng man har efter spjälsängen?

    Favvomoster: Jag och P är inställda på den 5e så vi får se ;)

    SvaraRadera
  5. Japp, det är en låg säng så modell mindre kan "klättra" upp och ur den utan problem.
    Vad sägs om att träffas någon dag, tror att det är bäst om jag kommer till dig - tungt om vattnet går på motorvägen :) eller så kommer vi ner i sommar med den, när allt är frid och fröjd :)

    SvaraRadera
  6. Träffas gärna någon dag! Jag är ju ledig nu så det är bara att kika förbi när det passar dig :)

    SvaraRadera