onsdag 20 april 2011

Nu börjar det...

Har suttit med luren klistrad i örat en timme nu... telefonkö...hos Försäkringskassan...herregud!

Jag gick in igår på mina sidor och skulle börja planera föräldrapenningen framöver. Under mina uppgifter för inkomst stod det 0kr - What!! Skickade in inkomstblanketten redan i slutet av februari så de borde finnas med även med 30d handläggning... Blev superstressad och nervös att blanketten kommit bort med posten och att jag skulle behöva fylla i en ny och skicka in och vänta ytterligare 30 dagar... Men när jag äntligen kom fram och fick prata med kundtjänst visade det sig att de visst hade fått blanketten... - Vill du att en handläggare godkänner den och lägger in uppgifterna? frågade han... Eehh, ja tack! svarade jag men tänkte något helt annat ;)

Halvdag imorrn, min sista... :)

Kram

1 kommentar:

  1. Välkommen in i världens drygaste system. Bara att vänja sig ;)
    Nåja, man ska inte måla f*n på väggen. Det går nog bra nu när du godkänt att de ska lägga in dina uppgifter :D

    S

    SvaraRadera