tisdag 19 april 2011

Bortskämd :)

Idag har jag blivit ordentligt bortskämd och inte bara med det fina vädret :) Finaste S, som skall ta över efter mig på jobbet, bjöd ut mig på en supergod lunch på Stinas. Jättemysigt! Sen fick jag en present med, hon hade stått och bakat hela kvällen igår. Kolakakor och två kladdkakor som jag kunde frysa in inför kommande kika-på-bebisen-fikor...going!

Känns lite tråkigt att sluta jobba nu - vi är ett bra team :) Men jag är inte direkt ledsen över att jag bara har 1,5 arbetsdagar kvar... ;) Tänkte på det i helgen när jag klev upp på morgonen och möttes av kanonfint väder och kunde gå ut på altanen och sätta mig - då kände jag att det här kan jag göra varje dag snart...underbart :)



Så fint inslaget och fina formar, eller hur?!

2 kommentarer:

  1. Vilken raring. Då har du fikat klar när vår käre bror med familj kommer upp. Han blev lite grinig för att vi smet iväg och besökte er i smyg så nu planerar han att sitta utanför förlossningssalen med hela familjen bara för att få vara först med att se den lille :D Som om inte du kommer att fota med telefonen och sms:a mig först, innan ni flyttas in i bb-salen, ha ha

    FavvoMostern

    SvaraRadera