söndag 24 april 2011

Glad Påsk!

Hej :)

Hoppas att alla har haft en fin påsk!


I torsdags gick jag hem från jobbet... känns jätteskumt... och jättehärligt! - Särskilt eftersom solen strålade när jag körde ut från parkeringen. Så det första vi (P) gjorde var att plocka ner utemöblerna till altanen. Det finns inte mycket som slår att sitta på altanen och njuta av solen!


På fredagen kom mamsi och pappsi förbi vid lunchtid, så då invigde vi altanmöblerna för i år :) Härligt!

Tack för besöket, vi ses snart igen ;)


På påskafton var vi bortbjudna på 30 års kalas igen (5e i år) och temat för kalaset var gult. Verkligen en färg man känner sig attraktiv i när man är likblek... Som tur var hann jag ligga och sola i alla fall en timme så att jag fick lite färg åtminstone...Bullade upp med jordgubbar, melon och vatten och gottade mig med därute med :)Hade kunnat sola längre, men det blev alldeles för varmt... tänk att man kan säga det i april...!


Vi hade kanontrevligt på festen, god mat och goa människor! Däremot känner jag mig lite som en flodis i sådana sammanhang, flåsar och andas tungt när jag ska äta ( trevligt...), smidig som få och springandes (stapplandes) till toan stup i kvarten...

Påskfin i gult... :)
Mina elefantfötter, här är de ändå inte så stora som de blev sen... riktiga prinskorvetår...

2 kommentarer:

  1. Du är ju jättefin :)

    Syster

    SvaraRadera
  2. Tack :) hoppas (och räknar med kallt) att jag får din figur när den lille ploppar ut... Haha :) kram

    SvaraRadera