tisdag 26 april 2011

Medan jag väntar...

Köpte 2 ursöta pyjamasar idag som jag tänkte ha med till BB. Som det kliar i fingrarna när man ser alla pyttiga kläder, men man vill ju inte handla för mycket innan man vet vad det blir för något... Var och hämtade ett startpaket på apoteket med, den innehöll lite prover med badskum, olja och krämer m.m.

Fick en liten otrevlig överraskning när jag kom ut därifrån... - En P-bot satt på rutan...attans. Gillar inte att de sätter upp en massa nya skyltar på ställen där man kunnat parkera innan...

Tyckte det var skitsurt och grämer mig, men P tog det med ro och sa att vi får ju det nästan aldrig så det är ju ingen fara...sötnos!

Alla är så söta, häromdagen (läs för 2-3 veckor sedan) fick vi en kasse full med leksaker av våra goa grannar som deras lilltjej hade haft... Det är ju inte bara kul för vår plutt utan även när det kommer besök :) Supertack! Ska försöka hålla dem i gott skick ;)

Idag hade vi rundvandring på förlossningen och BB...så nu vet vi var vi ska när det är dags :) När vi kom hem blev det grillat :) Älskar verkligen den här tiden...!

Vet vad ni tänker och jepp, kan tryffla i mig allt det där (nästan), måste ju kolhydratladda nu har jag hört ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar